понеділок, 20 серпня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме усвідомити корисність Веб 2.0 технологій для самонавчання,створення і реалізації проектів з образотворчого мистецтва. Завдяки сучасним технологіям та досвіченим тренерам я змогла вдосконалити свої знання та уміння в сфері створення власного блогу та впевнитися в їх необхідності для сучасного педагога.Хоча раніше я в своїй педагогічній діяльності користувалася даними з Вікіпедії, але зараз зрозуміла, що цю інформацію викладають такі ж самі педагоги,як я. Тому вважаю корисним начитися самостійно створювати власні блоги, які дозволять мені, в свою чергу, викладати свої думки та приймати участь в обговореннях. Я вважаю доцільним використовувати Інтернет-ресурси для створення власного портфоліо. Що вдалося мені завдяки виконанню Модуля 1.

Немає коментарів:

Дописати коментар